*Edina naplója*

Üdvözlök mindenkit! Edinának hívnak és 2004. május 3-án döntöttem úgy, hogy már elég volt anyukám pocijában lakni, ideje megismerni a kinti világot is. Tudtam, hogy szüleim is már alig várják, hogy kibújjak, így nagy örömükre megszülettem pontosan a kiírt napon.

szombat, március 18, 2006

A második hónap

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

2004. június 3. Ma vagyok egy hónapos.Voltunk a doktor néninél, most 4850 g vagyok, azt mondják eleget híztam. Most már egyre többet mosolygok anyura, rúgok a lábaimmal, és ő ilyenkor olvad el a gyönyörűségtől. Mostanában esős, szeles idő van, de anyu minden nap kivisz a levegőre 1-2-szer, én meg nagyokat szunyálok, csak akkor ébredek fel, ha anyu megáll valakivel pletyózni. Ilyenkor nyekergek, hogy döcögtessen tovább.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Mióta anyu megnyugodott, hogy a vállam megforrt, minden este fürdünk, amit én nagyon szeretek. A hajam csak minden 2. nap mossa meg anyu, így is van elege fürdés után, mert míg szárazra töröli a hajam, és felöltöztet, éktelen sírással követelem a vacsorámat. Aztán jól teleszívom magam édes tejecskével, és alszom reggelig. Általában minden nap sírdogálok egy kicsit, szüleim törik a fejüket, vajon mi lehet az oka. Néha fáj a pocim, máskor meg elfáradok, és főleg este 8-9 körül nyűgös vagyok. Ilyenkor bármit csinálhatnak a szüleim, én csak sírok, míg nagy nehezen elalszom.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Ebben a hónapban anyu vizsgázik, tanul szoptatás közben. Szerencséjére néha 30-40 percig is cicizek, na meg apu, anyu szülei, testvére felváltva visznek sétálni, hogy anyunak legyen ideje biflázni.