*Edina naplója*

Üdvözlök mindenkit! Edinának hívnak és 2004. május 3-án döntöttem úgy, hogy már elég volt anyukám pocijában lakni, ideje megismerni a kinti világot is. Tudtam, hogy szüleim is már alig várják, hogy kibújjak, így nagy örömükre megszülettem pontosan a kiírt napon.

vasárnap, március 19, 2006

A negyedik hónap



2004. augusztus 3. Ma töltöttem a 3 hónapot,6 kg 100g vagyok. Mielőtt indultunk volna a doktor nénihez méretkezni, anyu pucéran letett az ágyra, és előszedte a ruháimat. Én meg gyorsan végiggurultam az ágyon: hátról hasra, hasról hátra, majd ismét hasra. Anyu nagyon berezelt, amikor észrevette, hogy már a hasamról a hátamra is át tudok fordulni, de főleg a gurulástól ijedt meg. Gyorsan el is döntötte, hogy ezentúl csak a kiságyamban hagy magamra. Most már állandóan hason akarok lenni, anyu néha visszafordít a hátamra, ilyenkor mérgesen sírok, és gyorsan hasra vágódom megint. Na, és peluscseréléskor kezdem felfedezni a lábaimat.



2004. augusztus 6. Nagyon szeretem a zörgőmet rázogatni és rágcsálni. Anyu ma félig hátradőlt az ágyon és háttal magára fektetett. Persze én addig erőlködtem, míg felültem anyu hasán.

2004. augusztus 17. Már több, mint egy hete tudatosan megfogom a tárgyakat, amiket elém tesznek, és ha anyu ujjaiba kapaszkodom, ügyesen felülök.



Ebben a hónapban anyu kevesebb dolgot jegyzett fel rólam, ugyanis szép idő lévén naponta 2-3-szor is kivitt sétálni, jóformán csak szopizni és pelust cserélni vitt haza. Ennek én is örültem, mert imádok tekeregni, na meg jobban esik a Józsiás fái alatt aludni, sétálni, nézelődni, mint a tűzforró lakásban pihegni. Hétvégén meg gyakran kirándultunk főleg a Bálványosra, a Szent Anna-tóhoz.