*Edina naplója*

Üdvözlök mindenkit! Edinának hívnak és 2004. május 3-án döntöttem úgy, hogy már elég volt anyukám pocijában lakni, ideje megismerni a kinti világot is. Tudtam, hogy szüleim is már alig várják, hogy kibújjak, így nagy örömükre megszülettem pontosan a kiírt napon.

vasárnap, március 19, 2006

A hetedik hónap



2004. nov. 3. Ismét mázsáláson voltunk a doktor néninél, 8100 g vagyok. Már fél éve, hogy világra jöttem! Ennek örömére szüleim megleptek egy zenélő napocskával.



2004. nov. 4. Apu ma 29 éves, én tegnap töltöttem a 6 hót, ezért anyu meglepett minket egy piros gyertyás almatortával.

2004. nov. 9. Anyu rózsaszín cipőt vásárolt nekem (ez az első cipőm!). Alig vártam, hogy lehúzza a lábamról, hogy jól meg tudjam rágcsálni.



2004. nov. 12. Mostanában ülve játszadozom, de már kezdtem ezt is megunni. Gondoltam egy merészet és nagyot, belekapaszkodtam anyu hüvelykujjaiba és felálltam! Szüleim nem győztek csodálkozni. Annyira megtetszett nekem az új felfedezésem, hogy sírok, ha anyu le akar ültetni.



2004. 11. 20. Ünnepélyesen kijelentem, hogy e napon kereszténnyé lettem. A pap bácsi megkente a homlokam valami olajjal, aztán a fejemet vízzel önötte le. Kissé kritikusan méregettem, mit művel, szerencsére hamar befejezte a szertartást. Aztán mehettünk ünnepelni. Kaptam három tortát, de sajnos nem ehettem belőlük. Azért a tejszínhabba mégis beletenyereltem, anyu meg is kóstoltatta velem. Estére jól el is fáradtam, mélyen elaludtam.



2004. nov. 29. Anya sokat idegeskedett, hogy vajon mi lesz velem, míg ő suliba jár. Az első hetek picit nehezebben teltek nélküle, de aztán megszoktam az új délutáni programot mamiékkal. Ma este ez a látvány fogadta anyát, amikor hazaérkezett: egyáltalán nem voltam elkeseredve a távolléte miatt, hanem élveztem, hogy Edukán lovagolhatok.

2004. dec. 1. Ma kaptam a Mikulástól egy hintát (picit hamarabb jött hozzám a Miki). Mivel még nincs felszerelve, apu az ágy tetejéről hintáztat. Csak az a baj, hogy elfárad, és abbahagyja, én meg követelem a folytatást. Ja, és tegnap fürdés előtt elkezdtem kutyázni, szóval hamarosan tényleg összejön a mászás!