*Edina naplója*

Üdvözlök mindenkit! Edinának hívnak és 2004. május 3-án döntöttem úgy, hogy már elég volt anyukám pocijában lakni, ideje megismerni a kinti világot is. Tudtam, hogy szüleim is már alig várják, hogy kibújjak, így nagy örömükre megszülettem pontosan a kiírt napon.

kedd, március 21, 2006

Szép hónap a május!



2005. máj. 4.
Ma ismét gyönyörű idő volt. Gyorsan főztünk, takarítottunk, aztán irány a Józsiás! Sok babaismerősöm ott volt, őket is kicsalogatta a jó idő. Rengeteget sétáltam, lovacskáztam, hintáztam, csúszdáztam is. Alaposan elfáradtam, ebéd után nem kellett nógatni, hogy szundizzak.



2005. máj. 10. Szülinapomra kaptam egy etetőszéket, nagyon szeretek benne üldögélni és falatozni. De mivel még újdonság nekem, rengeteget forgolódom benne, mindent meg akarok vizsgálni rajta, ezért anya gyakran kénytelen mindenféle mütyürkével megrakni a tálcát, hogy vaéahogy meg tudjon etetni. Itt épp nagyon elégedett vagyok, mert alaposan bereggeliztem.

Reggeli után komoly tevékenységbe kezdtem: finom tejecskével megetettem a babámat. Anya csodálkozik, hogy alig egyévesen milyen anyáskodó vagyok.



2005. máj. 11.
Ezt a triciklit is szülinapomra kaptam, de nem igazán az én méretem... A lábam még nem ér le, és el kell telnie még egy kevés időnek, míg megtanulok pedálozni. De azért kikövetelem, hogy felültessenek rá és tologassak a lakásban. Nagyon jó móka!



2005. máj. 12. Anya vett nekem egy pillekönnyű játékbabakocsit. Hű, de örültem neki! Alig vártam, hogy anya kibontsa. Gyorsan belegyömöszöltem Zsuzsi babát, és nagy lendülettel tolni kezdem. De ez a kocsi olyan buta! Olyan gyorsan rohan, hogy majdnem orra bukom, ráadásul nem arra tér, amerre én akarom. Ilyenkor rettentő dühös leszek, hiába magyarázza anya, hogy lassabban tologassam, és mutatja, hogy óvatosan próbáljam téríteni a kívánt irányba. Nem értem, miért nem sikerül!



2005. máj. 26.
Egyre melegebb van, anya előszedte a tavalyi nyári cuccaimat, és szerre felpróbáltuk őket. A rucikat mind kinőttem, de a kétrészeseket még fel tudom venni: a nacijuk megrövidült ugyan tavaly óta, de legalább mutogathatom a csini lábikráimat.



2005. máj. 27.
Nagyon szeretek apán mászkálni. Mindefélét lehet rajta művelni: ráülhetek a fejére, lovagolhatok a mellkasán, táncolhatok a hasán. Itt épp elfáradtam az ugrabugrálásban, és letelepedtem apa hasán egy kis tereferére.