*Edina naplója*

Üdvözlök mindenkit! Edinának hívnak és 2004. május 3-án döntöttem úgy, hogy már elég volt anyukám pocijában lakni, ideje megismerni a kinti világot is. Tudtam, hogy szüleim is már alig várják, hogy kibújjak, így nagy örömükre megszülettem pontosan a kiírt napon.

szombat, április 01, 2006

Találkozás Annával



2006. febr.16. Hazalátogatott Ercsiből Anna barátosném, akivel elég ritkán találkozom, de elég jól ismerjük egymást, mivel anyáék gyakran chatelnek, mi pedig kíváncsian méregetjük egymást a webkamerákon keresztül. Itt épp meglátogattuk őket, persze én nyomban rávetettem magamAnna játékaira (az enyéimet már naaaagyon unom). Kiszúrtam magamnak ezt a zenélő házikót, Anna pedig kiszemelte anya táskáját.



Annának megtetszett anya hápis kulcstartója, no de a zenélő házacskával is szeretett volna játszani. Felajánlotta nekem a kulcstartót, hátha odaadom neki a házikót. Na persze, engem már régóta nem izgat ez a kulcstartó, szóval a cserebere szóba sem jöhet.



Anna rájött, hogy a cserébe nem megyek bele, így hát közelebb jött, és megmutatta, hogy még miket tud ez a zenélő kütyü. Szóval alaposan meggyömködtük a házikót.



Egy ideig jól eljátszodtunk együtt, dobáltuk a formákat a vödörbe, ráraktuk a korongokat a rúdra, főztünk a kis műanyag edényekben, etettük a babákat, aztán hirtelen mindketten ugyanazzal a játékkal akartunk szórakozni. Bár itt minden játék az Annáé, nem engedtem, hogy kivegye őket a kezemből, és fennen hangoztattam, hogy "Ez az Edináé!" Anya pedig szégyenkezett, hogy milyen makacs és irigy vagyok.



Anna végül megelégelte, hogy nem adom oda a játékait, és elkezdett sírni. Na jó (gondoltam magamban), nem bánom, hadd játsszon ő is a lázmérővel. Elengedtem a lázmérőt, de azért néhány pillantig farkasszemet néztünk Annával.

Szeretem az ilyen kiruccanásokat, olyan jó felfedezni mások játékait! Annyira bele tudok merülni a játékba, hogy nem akarok hazamenni, hiába fúj takarodót anya.